„Bulletstorm” nie jest jednak sukcesem kasowym
Mike Capps, szef Epic Games przyznał niedawno, że „Bulletstorm” nie zarobił na siebie. Nie oznacza to jednak wcale, że firma żałuje współpracy z polskim studiem People Can Fly.
Capps w rozmowie z Kotaku przyznał, że pomimo iż projekt nie zarobił studio jest zadowolone że udało im się wyprodukować coś innowacyjnego. Co więcej, zamierza kontynuować współpracę z zespołem Adriana Chmielarza przy kolejnych projektach.
„Bulletstorm” bardzo mi się podobał i pomimo drobnych niedoróbek (które w ostatecznym wizerunku miały marginalne znaczenie) była to świetna produkcja. Trochę dziwi mnie fakt tak niskiego poziomu sprzedaży, jeśli dołożyć do tego mocno rozdmuchaną kampanię marketingową. Z drugiej strony jednak ja należę do grona osób, które tytułu nie zakupiły (udało mi się wydębić moją kopię na parę dni od Oskara – dzięks!).
Pozostaje tylko mieć nadzieję, że kolejna produkcja studia People Can Fly będzie równie dobra i sprzeda się jeszcze lepiej.