Co siedzi w Frostbite 2.0?
Coraz częściej pojawiają się wieści o technicznych demach nowych wersji silników graficznych, tu o Unreal Engine 4 które zostanie zaprezentowane za zamkniętymi drzwiami na GDC2012, czy o zaktualizowanej wersji CryEngine 3.
Wszystko super, jednak na pewno nie przyjdzie nam szybko zobaczyć i uświadczyć możliwości nowych silników, więc warto zobaczyć i dowiedzieć się więcej o relatywnie nowych silnikach które oferują na prawdę spore możliwości, np Frostbite 2.0 (Battlefield 3, Need For Speed: The Run).
Jakiś czas temu, na conferencji GeForce LAN, jeden z głównych umysłów pracujących nad Frostbite 2.0 podzielił się sporą ilością informacji na temat zmian jakie wprowadzono w silniku, jakie rozwiązania zostały zastosowane, itp.
Całość składa się z pięciu części i trwa około godziny, warte jest obejrzenia dla zainteresowanych tematem.
Część 1
Część 2
Część 3
Część 4
Część 5