„Mass Effect 3” nie lubi chmury
EA ostrzega fanów serii „Mass Effect” grających na Xbox360 przed całkiem poważną wpadką. Okazuje się bowiem, że możemy mieć spore problemy z przeniesieniem zapisanego stanu gry do „Mass Effect 3” jeśli znajduje się on „w chmurze”.
Rozwiązanie obecnie jest jedno – przeniesienie zapisanego stanu gry spowrotem na konsolę, na której został stworzony, a następnie dokonanie transferu na nową konsolę przy pomocy pendrive’a. Brzmi absurdalnie, ale dopóki EA i BioWare nie rozwiążą tego problemu jest to w zasadzie jedyny sposób na kontynuowanie przygody z „Mass Effect 3„.
Co jeśli jednak sprzedaliśmy starą konsolę, albo miała RROD? Tutaj mamy niestety sporego pecha, bo nie ma na to skutecznego lekarstwa. Pozostaje tylko czekać cierpliwie aż EA zaserwuje nam łatkę naprawiającą ten błąd.
Dokładny opis problemu i jego rozwiązania możecie znaleźć tutaj.