Twórcy Rain opowiadają nam czym się kierowali tworząc ten niezależny tytuł
Sony opublikowało pierwszy odcinek pamiętników twórców nowej, niezależnej produkcji zmierząjącej na PSN. Developerzy z Japan Studio zdradzają nam czym się kierowali projektując rozgrywkę w Rain, a także wyjaśniają dlaczego nie widzimy naszego bohatera.
Fundamentem, na którym został oparty cały projekt jest postać zagubionego chłopca, który nie tylko zgubił drogę do domu, ale także własną formę. Dodatkowo, świat w którym się znalazł jest całkowitym przeciwieństwiem tego, z którego on pochodzi.
Ważną rolę pełni również tytułowy deszcz – naszego bohatera widzimy wyłącznie gdy spadają na niego krople deszczu, w innym przypadku staje się on całkowicie niewidzialny. Jest to kluczowa mechanika gry, którą będziemy musieli nauczyć się sprawnie posługiwać.
Wiemy także, że w grze pojawi sie postać dziewczynki, jednak póki co jej rola jest owiana tajemnicą.