Torment: Tides of Numenera – walka będzie turowa
Jako wielki fan kultowego już Planescape: Torment, każdą najdrobniejszą nowinkę na temat duchowego spadkobiercy klasyka chłonę z nieukrywanym zaangażowaniem. Nie inaczej było w tym przypadku, gdzie gracze zdecydowali o sposobie prowadzenia walki w nowej grze studia InXile Entertainment.
A to za sprawą faktu, iż studio pozostaje w bliskich stosunkach z fanami i chętnie pyta się o zdanie w wielu kwestiach. InXile Entertainment zapytało więc darczyńców, jaki system walki bardziej pasowałby do gry Torment: Tides of Numenera. Drogą głosowania zdecydowano, że potyczki rozstrzygniemy w sposób turowy, chociaż stosunek liczby głosów do tych przemawiających za walką w czasie rzeczywistym, był naprawdę niewielki.
Z decyzji zadowolony jest szef projektu – Kevin Saunders. Więcej o zmianach i postępach w pracach nad grą przeczytacie tutaj.
My zaś przypominamy, że Torment: Tides of Numenera ukaże się w 2015 roku. Nie możemy się doczekać!