Beyond: Two Souls znalazło milion nabywców
Produkcje studia Quantic Dream nie są typowymi grami, po które sięgnie praktycznie każdy gracz prędzej czy później. Choć Heavy Rain był miejscami filmowy i przesycony QTE, to jednak w przypadku Beyond: Two Souls granica między interaktywnym filmem a grą niebezpiecznie się zacierała. Okazuje się jednak, że David Cage ma spore grono fanów!
Sprzedaż na poziomie 1 miliona egzemplarzy to temat mocno dyskusyjny, bo z jednej strony może się to wydawać wynikiem co najwyżej średnim, ale dla porównania podobne wyniki sprzedaży osiągnęły m.in. Deus Ex: Human Revolution czy Dishonored.
Można pokusić się o stwierdzenie, że Tomb Raider sprzedał się w trzykrotnie większej liczbie egzemplarzy, ale to mocno ugruntowana marka z wieloletnią tradycją.
Ja osobiście nie przepadam za tego typu interaktywnymi filmami i niestety uważam, że David Cage poszedł w przypadku Beyond: Two Souls odrobinkę za daleko, ale za to Heavy Rain było świetną produkcją i mam nadzieję, że kolejny projekt studia powróci do tych korzeni.