Asset 3

The Order 1886 – nowy gameplay i … mały szok

Andrzej Kała / 18.02.2014
komentarze: 0

Podczas E3 2013 studio Ready At Dawn sporo namieszało pierwszym zwiastunem The Order 1886 – nowego exclusive’a na PlayStation 4, o którym w tamtej chwili niewiele było wiadomo. Największe jednak wrażenie zrobił sam zwiastun, który był kapitalnym renderem i skutecznie rozbudzał apetyt wszystkich graczy. Tylko właśnie… a co jeśli to nie był render?

Wcześniej kompletnie mi to umknęło, ale na zwiastunie znajduje się informacja, że cały materiał został stworzony przy użyciu silnika gry. Tak, dokładnie – podczas konferencji nim zobaczyliśmy zwiastun, kamera jeszcze przez chwilę prezentowała scenę i można było to łatwo przeoczyć (co mnie osobiście się przydażyło).

Dla przypomnienia więc poniżej jeszcze raz ten zwiastun.

To jednak nie koniec opadu szczęki, bowiem jeden z redaktorów serwisu The Gamer Access miał okazję zobaczyć grę na żywo i przygotował którki materiał wideo z podsumowaniem. Motyla noga, ta gra naprawdę tak fenomenalnie wygląda!

Echem odbijały się w internecie wielkie czarne pasy u góry i na dole ekranu, ale z tego co możemy usłyszeć na poniższym materiale, twórcy chcą dzięki temu zabiegowi jeszcze bardziej pogłębić filmowy klimat.

Teraz oficjalnie zajarałem się tą grą po całości!

[dailymotion]http://www.dailymotion.com/video/x1cjjrl_the-order-1886-merges-cg-and-gameplay-visuals-on-ps4_videogames[/dailymotion]

Dziękówka dla Wojtka Wiemana z grupy Konsole Nowej Generacji na fejsbuniu, który zwrócił moją uwagę na to 🙂