Wiedźmin 3: Dziki Gon – nowy materiał wideo i galeria
Wyznając zasadę, że materiałów o Wiedźminie 3 nigdy za wiele, mamy dla Was jeszcze jeden ciekawy smaczek. Oprócz obszernej galerii screenshotów i concept artów, pojawił się także nowy wywiad, który przeprowadziła Hollie Benett z Johnem Mamaisem na temat właśnie tej produkcji.
Materiał możecie zobaczyć nieco niżej, natomiast teraz pora na krótkie streszczenie nowinek, bo jest ich troszkę:
- świat w grze jest ogromny – 35 razy większy niż w poprzedniej grze, ok. 8km kwadratowych
- cały ekosystem i system społeczności miast jest zależny od pogody czy pory dnia, a więc w deszczowy wieczór wewnątrz miast spotkamy mniej osób niż w przypadku słonecznego popołudnia
- dynamiczna ekonomia – np. wykonując zadanie dla mieszkańców danej wioski możemy uzyskać lepsze ceny
- wprowadzono wspinanie, pływanie (nurkowanie) a także nowe systemy podróży – łódź, konie
- nowe bronie i bardziej intuicyjny system walki, dzięki czemu walka będzie bardziej taktyczna, a jednocześnie bardziej płynna. Większy nacisk kładziony jest na uniki i parowanie. W zależności od broni jaką walczymy, różne będą dostępne także sposoby ataku. Pojawi się w ekwipunku Geralta także kusza Gabriela. Istnieje także walka pod wodą.
- pojawią się latający przeciwnicy – m.in. Harpie czy Gryfy
- ulepszona animacja twarzy postaci, oparta m.in. nie o słowa a o fonemy, dzięki czemu możliwe jest jeszcze lepsze dopasowanie ruchu ust niezależnie od ustawionego w grze języka