The Evil Within – trzy odcinki pamiętników twórców
Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądały kulisy prac nad The Evil Within, to dziś mamy dla Was aż trzy odcinki pamiętników developerów, w których poruszone są m.in. tematy oprawy i stylu graficznego, warstwy audio. Przy okazji możecie się również dowiedzieć co było inspiracją do powstania tej produkcji.
Inspirations: The Origins of Evil
Adam Sessler rozmawia z Shinji Mikami na temat tego, co zainspirowało go do stworzenia The Evil Within. Głównie chodzi tutaj o filmy, choć nie tylko one się pojawiają.
Visual Design: The Aestethics of Evil
W tym odcinku Adam Sessler rozmawia z Art Directorem – Naoki Katakai na temat wyglądu przeciwników i całego świata gry. Mamy okazję dowiedzieć się co było inspiracją dla tych pokręconych projektów postaci i budzącej niepokój atmosfery lokacji.
Audio Design: The Sounds of Evil
W ostatnim odcinku na dziś Adam Sessler rozmawia z dwoma projektantami dźwięku – Shuichi Kobori i Ippei Hiraki na temat powstawania zarówno ścieżki dźwiękowej do gry jak i nagrywania wszystkich efektów dźwiękowych, a także współgrania ze sobą tych dwóch elementów aby jeszcze mocniej wciągnąć gracza w świat gry.