Asset 3

The Crew również wygląda lepiej na kartach NVIDIA. Są też wymagania sprzętowe wersji PC

Andrzej Kała / 31.10.2014
komentarze: 0

W ostatnim czasie NVIDIA mocno promuje technologię GameWorks. Najpierw chwalili się wsparciem twórcy Lords of the Fallen, wczoraj mogliśmy zobaczyć jak z technologii korzysta Assassin’s Creed Unity, a dziś przyszła kolej na The Crew. Przy okazji poznaliśmy również wymagania sprzętowe.

Nim przejdziemy do kwestii sprzętowych zobaczmy materiał wideo, w którym twórcy prezentują wykorzystanie technologii Gameworks.

Konfiguracja minimalna

  • Procesor: Intel Core2 Quad Q9300 @ 2.5 GHz lub AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
  • RAM: 4GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX260 lub AMD Radeon HD4870 (512MB VRAM wspierająca min. Shader Model 4.0)
  • DirectX: DirectX z czerwca 2010r.
  • Karta dźwiękowa: Kompatybilna z DirectX
  • System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit)

Konfiguracja zalecana

  • Procesor: Intel Core i5-750 @ 2.66 GHz lub AMD Phenom II X4 940 @ 3.0 GHz
  • RAM: 8GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX580 lub AMD Radeon 6870 (1024MB VRAM wspierająca min. Shader Model 5.0)
  • DirectX: DirectX z czerwca 2010r.
  • Karta dźwiękowa: Kompatybilna z DirectX
  • System operacyjny: Windows 8/8.1 (64bit)

Konfiguracja optymalna

  • Procesor: Intel Core i7-2600K @ 3.4 GHz lub AMD FX-8150 @ 3.6 GHz
  • RAM: 8GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX670 lub AMD Radeon 7870 (2048MB VRAM wspierająca min. Shader Model 5.0)
  • DirectX: DirectX z czerwca 2010r.
  • Karta dźwiękowa: Kompatybilna z DirectX
  • Operating System: Windows 8/8.1 (64bit)

Wspierane karty graficzne w dniu premiery

  • NVIDIA GeForce GTX260 lub lepsza, GTX400, GTX500, GTX600, GTX700, GTX900;
  • AMD Radeon HD4870 lub lepsza, HD5000, HD6000, HD7000, serie R7 i R9;

Testowane sterowniki kart graficznych:

  • GeForce 340.52 dla kart korzystających z DX10 (GTX200) i 344.48 w przypadku DX11 (GTX400 –GTX900).
  • Catalyst 13.1 dla serii HD4000 i Catalyst 14.9 dla pozostałych Radeonów