Halo: The Master Chief Collection nadal boryka się z problemami…
W ostatnim czasie nie śledziłem specjalnie wydarzeń związanych z Halo: The Master Chief Collection i byłem przekonany, że wszystkie problemy zostały już wyeliminowane, a fani serii Halo mogą cieszyć się bezproblemową zabawą zarówno w trybie dla jednego gracza jak i w trakcie rywalizacji przez sieć. Okazuje się jednak, że nie do końca tak jest…
W serwisie Team Beyond można przeczytać bardzo wyczerpujący artykuł na temat tego jak wyglądały aktualizacje od dnia premiery Halo: The Master Chief Collection i co developerzy obiecywali wraz z każdą kolejną. Gorąco polecam lekturę, bo ewidentnie Rhys Wier włożył w to sporo wysiłku.
Prawdę powiedziawszy bardzo się dziwię, że zdecydowano się na wypuszczenie tytułu w takim stanie, a jeszcze bardziej dziwię się, że po 100 dniach od premiery nie są one nadal poprawione.
Z każdą aktualizacją gra podobno funkcjonuje coraz lepiej, ale poniżej możecie zobaczyć co jeszcze nie zostało poprawione.
- Gra lubi się wyłożyć na wszystkich tytułach
- Gra potrafi nadal zawiesić konsolę na wszystkich tytułach
- Długi czas wyszukiwania osób do gry
- Niski odsetek wyszukiwania graczy zakończonych sukcesem
- Częściej rozgrywka toczona jest w ramach połączenia Peer to Peer niż na serwerach dedykowanych
- Resetowanie rankingów
- Problem z kodem sieciowym Halo 2 Classic
- Błąd polegający na przesunięciu celownika w trakcie celowania bez ingerencji ze strony gracza – Halo: Combat Evolved
- Liczne błędy w trybie Forge w Halo 3
- Błąd respawnu w Halo 2 Classic, sprawiający że respawn czasami ustawia się na 4 sekundy i nie pozwala wrócić do gry (aż w końcu sam się odblokowuje losowo)
- Brak ikonki informującej kto aktualnie mówi do mikrofonu
- Błędne emblematy pokazujące się w trakcie gry w Halo 2 Classic, Halo 3 i Halo 4
- Dźwięki kierunkowe w Halo 3 jest zepsuty
- Rozgrywka w trybie multiplayer w Halo 3 nie jest wliczana do statystyk w Halo: The Master Chief Collection
- Wszystkie te błędy w Halo: Combat Evolved
- Problemy z synchronizacją graczy w trybie kooperacji w Halo 2: Anniversary i Halo: Combat Evolved
- Niektórzy z przeciwników w Halo 2: Anniversary nie noszą dwóch broni, mimo iż nosili w oryginalnej wersji gry
- Błąd uniemożliwiający zmianę drużyn w rozgrywkach customowych
- Zabijając członka swojej drużyny trzykrotnie w Halo 3 nie zostajemy wykopani z gry, a jedynie przeniesieni do drużyny przeciwnej.