Replay #14 – co nas nie zabije, to wzmocni
Tak, wiemy, że Replay długo nie gościł na stronie, na co złożyły się liczne redakcyjne perturbacje. Ale skoro już wróciliśmy – nie ma co rozdrapywać starych ran. Bierzemy się do roboty i regularnie w każdą niedzielę (z pewną granicą błędu) dostarczamy wam podsumowanie tygodnia w przejrzystej formie.
Na początek trochę dłuższych tekstów, których nazbierało się przez ten czas, a warto o nich przypomnieć lub nadrobić, jeśli przypadkiem was ominęły:
Quo vadis Nintendo, czyli o Wii i WiiU słów kilka
Recenzja przygód Sherlocka Holmesa
Nie tekst, a audycja radiowa, czyli nowy Gramofon
Recenzja odświeżonego Homeworlda
Recenzja przygodówki Tormentum
… zapowiedzi trzeciej odsłony bajecznego Trine
… dacie premiery Metal Gear Solid 5!
… darmowym Unreal Engine 4
… darmowym silniku Source 2
… darmowym silniku Unity 5
… tym, że gameplayów z Wieśka 3 nigdy dość
… samodzielnym dodatku do Wolfensteina
… nowych, lepszych okularach VR od Sony
… Wasteland 2 na nową generację
I to chyba byłoby na tyle. Czytamy się za tydzień (tym razem już w niedzielę), a do tego czasu życzymy spokojnego i owocnego w gry tygodnia. Na koniec obrazek, który mocno nas ostatnio urzekł (via Gry Nieznane):