Bloodborne – nowy patch skraca czas ładowania
Jedną z największych bolączek Bloodborne, a w zasadzie jedyną jeśli pominiemy miejscowe spadki płynności, są długie czasy ładowania gry po zgonie bądź przy zmianie lokacji. Na szczęście zgodnie z wcześniejszymi obietnicami ze strony From Software, najnowsza aktualizacja poprawia nieco sytuację.
Całkiem ciekawą zmianą jest również przeprojektowanie ekranów ładowania, które teraz są wzbogacone o prezentację opisów przedmiotów, co wygląda zdecydowanie ciekawiej niż sam statyczny logotyp. Jak to wygląda możecie zobaczyć na materiale wideo poniżej. Samo wczytywanie trwa o ok 5-15 sekund krócej.
Wśród pozostałych poprawionych błędów znalazły się:
- poprawka błędu przez który pewne windy nie działały
- poprawka błędu przez który część bossów stawała w miejscu
- poprawka błędu, który nie pozwalał graczom na zaliczanie zadań od NPCów w trybie wieloosobowym
- wiele innych mniejszych i większych poprawek
To jednak nie koniec, From Software cały czas słucha graczy i będzie kontynuowało prace nad usprawnieniami Bloodborne.