Destiny – dodatek Rise of Iron oficjalnie zapowiedziany!
Podczas dzisiejszego livestreamu ekipa Bungie nie tylko oficjalnie zaprezentowała pierwszy zwiastun dodatku Rise of Iron, ale także zdradziła nieco szczegółów na temat jego zawartości. Nowości jest sporo i na obecną chwilę można powiedzieć, że ledwo prześlizgnęliśmy się po powierzchni tego dodatku.
Wraz z dodatkiem pojawi się zupełnie nowa lokacja – Plaguelands. Choć jest ona osadzona na terenie Old Russia, to tym razem otrzymamy całkiem nowe miejsce do lądowania na Ziemi. Tereny te będą opanowane także przez nowy rodzaj przeciwników, o którym możecie przeczytać nieco więcej poniżej.
Odwiedzimy również Felwinter’s Peak, miejsce będące niegdyś warownią Iron Lordów, których ostatnim przedstawicielem jest dobrze znany wszystkim fanom Destiny Lord Saladin. Naszym zadaniem będzie odbicie szczytu góry, a następnie zasiedlenie go. To właśnie w tym miejscu pojawi się nowa przestrzeń publiczna, zapełniona kolejnymi bohaterami niezależnymi. Będziemy mieć również okazję do odwiedzenia mauzoleum zbudowanego ku czci poległych Iron Lordów.
Miejsce to zawiera sporo odniesień do emblematu, który możemy znaleźć na wielu elementach zbroi czy broniach jakie zdobywaliśmy w trakcie Iron Bannera. W centralnym jego punkcie znajduje się drzewo zajmujące również centralną część pieczęci.
Lord Saladin jest ostatnim z Iron Lordów i pomimo iż od wielkiej wojny upłynęło już wiele lat, nadal patroluje Ziemię upewniając się, że plaga nie powróci. Niestety okazuje się, że wścibscy Falleni dotarli do jej źródła – technologii SEVA.
Żądza władzy sprawiła, że Falleni nie tylko zaczęli badać tę technologię i modyfikować przy jej użyciu swoją broń, ale przede wszystkim zaczęli również modyfikować swoje ciała. Nowy przeciwnik, z którym przyjdzie nam się zmierzyć, to zupełnie inni Falleni, dysponujący nowym arsenałem, a także nowymi umiejętnościami.
Dodatek będzie oferował także zupełnie nowy Raid, choć na jego temat póki co nie zdradzono żadnych szczegółów. Może poza jednym elementem, który był widoczny również w zwiastunie. Na obrazku poniżej mamy okazję zobaczyć najprawdopodobniej jednego z raidowych bossów.
Oczywiście nie mogło zabraknąć nie tylko zwiększenia górnej granicy poziomu światła, choć na obecną chwile trwają jeszcze ustalenia konkretnych liczb. Wiadomo również, że pojawią się zupełnie nowe bronie i zestawy zbroi nawiązujące do dodatku.
Widziany zarówno w trailerze jak i na pierwszych grafikach płonący topór, będzie nową dostępną w grze bronią, choć z pewnym ograniczeniem. Podobnie jak w przypadku dodatku House of Wolves i Scorch Cannon, topór ten będzie dostępny jako „relic„, w wyjątkowych sytuacjach, powiązanych z wykonywanymi zadaniami.
Powróci także uwielbiana przez wszystkich, kultowa wręcz wyrzutnia rakiet – Gjallarhorn. Tym razem jednak będzie to nagroda za wykonanie zadania, a dokładniej – będzie ona celem jednego z zadań. Otóż wyrzutnię tę będziemy wykuwać z elementów zbroi poległych Iron Lordów!
Osoby, które zdecydują się na zamówienie dodatku przed premierą otrzymają dodatkowo czarnego Gjallarhorna.
Crucible również doczeka się dawki nowości w postaci nowych map, a także zupełnie nowego trybu rozgrywki, choć na obecną chwilę twórcy nie zdradzili żadnych szczegółów na ten temat.
Zatem podsumowując po krótce nową zawartość: nowy Raid, nowe misje typu Strike, nowe misje patrolowe, zupełnie nowy hub – szczyt Fellwinter’s Peak, zupełnie nowa lokacja na ziemi – Plaguelands, nowi bossowie, nowa frakcja przeciwników, nowe zbroje, nowe bronie, nowe mapy i tryb gry w Crucible. Nie ma co ukrywać – sporo tego!
Premiera dodatku zaplanowana jest na 20.09.2016r. wyłącznie na PlayStation 4 i Xbox One. Podana cena za wersję cyfrową to $30.
Niestety dodatek ten nie trafi już do graczy posiadających ten tytuł na poprzedniej generacji konsol.