Asset 3

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands zaoferuje największy otwarty świat w historii Ubisoftu

Andrzej Kała / 6.07.2016
komentarze: 0

W przypadku Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands można powiedzieć, że Ubisoft nie bierze jeńców. Od samego początku twórcy powtarzają, że będzie to największy otwarty świat jaki kiedykolwiek stworzyli. Trudno się z nimi nie zgodzić…

Ciekawe kwestie zostały poruszone przez Dominica Butlera, głównego projektanta gry, w rozmowie z redakcją serwisu Gamingbolt. Pomijając już oczywiście podkreślanie, że to największy sandbox w historii firmy, twórcom nie chodzi po prostu o stworzenie jak największego terenu, w którym gracze będą się nudzić.

To co dla nas jest ważniejsze niż sam rozmiar, choć oczywiście on też robi wrażenie, to możliwości z nim związane. Akcja gry umiejscowiona jest w Boliwii, pięknym, bardzo bogatym i zróżnicowanym miejscu. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykorzystać te wszystkie aspekty w naszej grze i zaoferować graczom 11 różnych ekosystemów. Oznacz to, że mamy m.in. dżunglę, dzikie pustkowia oraz przełęcze z ograniczonym polem widzenia.

Każdy z tych ekosystemów będzie stanowił sam w sobie wyzwanie w trakcie jego przemierzania. W części z nich wsparcie z powietrza będzie miało kluczowe znaczenie, podczas gdy w innych takie rozwiązanie będzie pozbawione jakiegokolwiek sensu. Możecie też skorzystać z wielkich pojazdów opancerzonych i po prostu przejechać przez dany teren, ale konieczna będzie adaptacja obranej drogi nie tylko z powodu założeń danej misji czy fabuły gry, ale także z powodu reakcji sztucznej inteligencji na Twoje poczynania i różnych kwestii związanych zdanym rodzajem terenu.

Można więc śmiało powiedzieć, że otwarty świat również będzie jednym z bohaterów gry i oczaruje nas nie tylko swoim rozmiarem, ale także zaoferuje coś więcej niż konieczność biegnięcia przez kilka minut do celu.

Jak duży właściwie będzie świat Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands?

Odpowiedź na to pytanie przygotował serwis GamesRadar w postaci ciekawego materiału wideo. Możemy na nim zobaczyć porównanie mapy w grze z ujęciami z rozgrywki, co daje pewne poczucie skali.

Trzeba przyznać, że będzie to spory kawałek otwartego świata do zwiedzania…