Quake Champions – poznaliśmy cztery pierwsze postaci
W trakcie E3 2016, Bethesda zaprezentowała krótki, renderowany zwiastun zapowiadający Quake Champions, czyli powrót kultowej marki w pięknym stylu! Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że tytuł ten nie będzie tym na co fani czekają…
Już w trakcie prezentacji zwiastuna dowiedzieliśmy się, że postaci w grze będą różniły się nie tylko wyglądem, ale także stylem gry i zestawem specjalnych umiejętności. W najnowszym materiale wideo szef studia id Software, Tim Willits, zdradza nieco więcej szczegółów na temat pierwszej czwórki postaci.
Twórcy mają nadzieję, że dzięki temu każdy będzie mógł znaleźć sobie postać odpowiadającą jego stylowi gry i podkreślającą jego umiejętności. Muszę przyznać, że to odważny ruch ze strony id Software, ale czy udany to się okaże dopiero kiedy będziemy mieli okazję spróbować samej gry.
Zobaczmy więc jakie klasy postaci już znamy.
Ranger
Jest to postać wzorowana na modelu znanym z pierwszej odsłony serii Quake, którego specjalną umiejętnością jest możliwość teleportacji. Ma to nawiązywać do pierwszej części gry, w której nasz protagonista musiał również teleportować się do ostatniego bossa.
Visor
Postać wzorowana na modelu znanym z Quake 3 Arena, który zresztą był moim ulubionym modelem w tej grze. Jego specjalną umiejętnością jest możliwość zobaczenia wrogów przez ściany.
Nyx
Zupełnie nowa postać, w przypadku której twórcy postawili na szybkość. Nyx potrafi zmieniać swoją strukturę i przez krótki okres czasu stać się „mgłą”.
Scalebearer
Kolejna zupełnie nowa postać, która z racji swoich gabarytów w ramach specjalnej umiejętności została obdarowana szarżą.