„Modern Warfare 3” – 6,5 mln kopii w dniu premiery
Zgodnie z tradycją, każda kolejna odsłona serii Call of Duty zamyka dzień premiery jeszcze większą liczbą sprzedanych egzemplarzy niż jej poprzedniczka. Nie inaczej jest w przypadku „Modern Warfare 3” – Activision ma 6,5 miliona powodów do świętowania.
W rezultacie do kieszeni Activision trafiło szacunkowo ok. $400mln. Dla porównania „Modern Warfare 2” zarobiło w pierwszym dniu $310mln a „Call of Duty: Black Ops” $360mln. Choć podobno zamówień przedpremierowych było 9 milionów. Dla porównania „Battlefield 3” sprzedał się w ilości 5 milionów egzemplarzy w ciągu pierwszego tygodnia.
Call of Duty to bardzo silna marka, nie ma co do tego wątpliwości ale „Battlefield 3„ poradził sobie całkiem nieźle, choć odrobinę poniżej moich oczekiwań.