Okazuje się, że w „Star Wars: The Old Republic” można łatwo wymigać się z walki
Nie od dziś wiadomo, że grając w dowolne mmo od czasu do czasu natrafimy na przeciwnika który może okazać się delikatnie mówiąc silniejszy od nas. W teorii oznacza to praktycznie pewną śmierć, ale okazuje się że BioWare niechcący umieściło ciekawy sposób na uniknięcie tak przykrego rezultatu pojedynku w „Star Wars: The Old Republic„.
Najwyraźniej nic nie łączy ludzi (i kosmitów) tak jak dobra muzyka i taniec. Cóż, muzyka akurat tutaj nie występuje, ale mimo to postacie posiadają całkiem niezłe wyczucie rytmu, co chyba onieśmiela nieco przeciwników. Otóż przy pomocy komendy „/getdown” możemy zmusić naszą postać do baunsu, a w rezultacie spowodować że przeciwnicy znajdujący się w pobliżu przestaną nas atakować.
Póki co nie ma jeszcze łatki, więc pokonanie nawet najtrudniejszych przeciwników powinno być teraz banalnie proste. Jak to się sprawdza w praktyce możecie zobaczyć na poniższym materiale wideo.