RYSE: Son of Rome – nowy zwiastun prezentuje tryb Koloseum
W starożytnym Rzymie koloseum było sercem miasta. Nie inaczej jest w przypadku RYSE: Son of Rome – koloseum staje się dla nas sceną na której będziemy tworzyć i rozwijać swojego gladiatora. Udział w pojedynkach możemy brać sami, bądź zaprosić do trójki znajomych i wspólnie przebijać się przez kolejne fale przeciwników.
Ryse oferuje bogaty zestaw zbroi, broni, tarcz i dodatkowych przedmiotów, które możemy wykorzystać do stworzenia unikalnego gladiatora. Przedmioty te kupujemy za pomocą złota zdobywanego za zwycięstwa w walkach i mają one wpływna nasze statystyki polepszając nasze skupienie, zwiększając ilość zdobywanych punktów doświadczenia, reakcję tłumu czy zwiększając pasek życia.
Arena koloseum jest dynamiczna, dzięki czemu nie będziemy mogli narzekać na powtarzalność aren, na których toczą się pojedynki. Przed wyjściem na arenę, lokacja wręcz eksploduje spod ziemi i może być to zarówno tradycyjna, piachowa arena jak i różnego rodzaju twierdze, a nawet bitwa na otwartym morzu.
W grze znajdzie się także system wyzwań, który pozwoli na dopasowanie rozgrywki do naszych upodobań. Za pomocą edytora wyzwań możemy dowolnie mieszać wyzwania i mapy, tworząc w ten sposób nowe rodzaje rozgrywki.
Ryse będzie zawierać 11 map do rozgrywek wieloosobowych, a dodatkowo Ci którzy zdecydują się na zakup wersji Day One otrzymają jeszcze jedną mapę.
System Walki
Gra będzie posiadała system walki opierający się na umiejętności blokowania i wyprowadzania ataków w odpowiednim czasie. Przykładowo – blok w odpowiednim momencie nie tylko sprawi, że nie odniesiemy obrażeń, ale także wytrąci przeciwnika z równowagi. Co więcej – tarcze nie służą tylko do blokowania – mogą być również wykorzystane jako oręż.
W Ryse nie zabraknie także egzekucji przeciwników, które oprócz tego że są efektywne to są przede wszystkim bardzo efektowne. Developerzy obiecują ponad 100 rodzajów egzekucji, a ilość odblokowanych przez nas zależy wyłącznie od poziomu doświadczenia naszej postaci. Część z nich będzie także powiązana z otoczeniem.
Wprowadzony system perków pozwala graczom zadecydować o „nagrodzie” jaką uzyskają za idealnie wykonaną egzekucję. Do wyboru będzie zwiększone skupienie postaci, regeneracja życia, zwiększone obrażenia bądź ilość zdobywanych punktów doświadczenia.
Jeśli nie przepadacie za walką w zwarciu, to zapewne ucieszy Was wiadomość o uwzględnieniu broni dystansowej, do której zaliczyć możemy pilum, ale pojawi się także skorpion (gigantyczna kusza).
http://www.youtube.com/watch?v=rAX7QQkxrcU