Asset 3

Killzone: Shadow Fall – zwiastun, galeria i nieco informacji na temat trybu multiplayer

Andrzej Kała / 21.08.2013
komentarze: 0

Na Gamescom 2013 nie zabrakło także Killzone: Shadow Fall, w przypadku którego po raz pierwszy mieliśmy okazję zbaczyć zwiastun prezentujący rozgrywkę wieloosobową. Akcja gry jest umiejscowiona 30 lat po wydarzeniach znanych z trylogii Killzone. W wyniku pewnych okoliczności zarówno Vektanie jak i Helgaści są zmuszeni do życia w jednym mieście oddzieleni wyłącznie murem.

Killzone: Shadow Fall

Sytuacja ta wydaje się być idealnym polem pod stworzenie rozbudowanej rozgrywki sieciowej. W tym trybie napotkamy tzw. Warzones, czyli różne typy gier, z których każdy posiada pewne cechy charakterystyczne. Co więcej – sami możemy tworzyć zupełnie nowe typy gier według naszych upodobań wybierając ilość graczy, zasady, tryby misji, klasy postaci, umiejętności i bronie dostępne w rozgrywce. Następnie wybór ten możemy zapisać i podzielić się nim z innymi graczami.

Dzięki tej funkcjonalności bez problemu znajdziemy za każdym razem jakiś nowy rodzaj rozgrywki, który będzie stanowił dodatkowe wyzwanie. Developerzy planują także wyróżniać najciekawsze konfiguracje stworzone przez graczy, jednocześnie dostarczając coraz to nowsze opcje konfiguracyjne za pomocą dodatków.

Killzone: Shadow Fall

W Killzone: Shadow Fall znalazło się osiem różnych, zmieniających się trybów misji, z których cztery są zupełnie nowe. W grze znajdziemy również trzy klasy z unikalnymi umiejętnościami oraz 22 różne bronie – wszystko odblokowane od samego początku, co daje nam pełną swobodę w konfigurowaniu naszej postaci.

Zrezygnowano z punktów doświadczenia zastępując je wyzwaniami, których jest ponad 1500 o narastającym poziomie trudności, więc będzie sporo okazji do zdobycia nagród. Studio planuje wsparcie gry po premierze poprzez DLC zawierające nowe zestawy map – całkowicie za darmo.