Asset 3

Eden Star – pamiętniki i galeria sandboxowego survivalu na silniku Unreal Engine 4

Sebastian Sieńczuk / 21.10.2013
komentarze: 0

Eden Star – debiutancka produkcja studia Flix Interactive rozpoczęła swoją akcję na Kickstarterze. Równocześnie można wesprzeć twórców zielonym światełkiem na platformie Steam. Zobaczmy więc bliżej czym jest ta produkcja.

Eden Star to gra będąca połączeniem gry survivalowej i twórczej, która będzie łączyła innowacyjny system walki oparty o fizykę, destrukcję otoczenia, możliwość swobodnego konstruowania, zarządzanie zasobami oraz w pełni dynamiczną możliwość swobodnego poruszania się.

Naszym zadaniem będzie zbieranie zasobów na planecie Pharus 7 w celu stworzenia nowoczesnych technologii, która pozwoli na tworzenie, niszczenie i manipulacje światami wokół nas.

Odrobina historii

Eden Star

Jest rok 2685, a ludzkość podnosi się znad krawędzi wymarcia dzięki odkryciu unikalnego minerału, który zwiastuje ogromne skoki w zakresie badań naukowych oraz zapowiada podróże międzygalaktyczne. 10 lat po pierwszej kolonizacji, ludzkość podbija zasiedla kolejne planety.

Z czasem jednak ludzie tracą kontakt z małą stacją na powierzchni Pharus 7, a statek Eden Star zostaje wysłany w celu zbadania sytuacji.

Wcielimy się w postać jednego z Pionierów, którzy znajdują się na pokładzie Eden Star, którego zadaniem będzie odzyskanie panowania nad Pharus 7.

Główne elementy rozgrywki

Eden Star

Interaktywne otoczenie

Eden Star nagradza pomysłowość i jednocześnie stawia przed graczami wyzwania zarówno w zakresie walki jak i poruszania się po otoczeniu, które mogą być rozwiązane na wiele sposobów. Dzięki intuicyjnemu systemowi sterowania będziemy mieli możliwość manipulacji otoczeniem. W grze nie będzie skryptowanych rozwiązań, więc wszystko zależy tylko od naszej pomysłowości.

Płynny system walki

Będziemy mogli łączyć ze sobą różne narzędzia, ataki i umiejętności w walce z przeciwnikami i zagrożeniami ze strony otoczenia. Ważnym elementem jest tutaj wspomniane Narzędzie, a oferowane przez grę możliwości są ograniczone wyłącznie naszą wyobraźnią.

Eden Star

Zbieranie zasobów

Będziemy mogli dematerializować obiekty, minerały a nawet całe struktury w celu pozyskania zasobów. W celu niszczenia obiektów będziemy mogli wykorzystać ładunki wybuchowe bądź po prostu inne ciężkie przedmioty, którymi rozdzielimy cel na mniejsze części, co w konsekwencji przyspieszy proces zamiany.

Gra będzie wykorzystywała silnik Unreal Engine 4 i takie dobrodziejstwa jak technologie PhysX czy Apex.

http://youtu.be/L7okXhizRHw