Asset 3

Wygląda na to, że Ubisoft zaserwuje nam jeszcze kilka „Asasynów”

Andrzej Kała / 22.04.2014
komentarze: 0

Ubisoft postanowił się nieco pochwalić i zaktualizował informacje na swojej stronie, dotyczące sprzedaży poszczególnych marek. Jak się okazuje – seria Assassin’s Creed to najlepiej sprzedająca się marka tej firmy! Patrząc na jej bogate portfolio i prawie 30-letnią historię, jest to odrobinę zaskakujące, tym bardziej że podobno gracze mają już dosyć tej serii…

Liczby mówią jednak same za siebie i seria Assassin’s Creed trafiła już do 73 milionów odbiorców od swojego początku w 2007 roku. To imponujący wynik, do którego nie jest w stanie się nawet zbliżyć żadna inna marka.

Far Cry 3: Blood Dragon

Seria Far Cry jest w zestawieniu poniżej marki Driver, co patrząc przez pryzmat ostatnich dwóch odsłon serii – Far Cry 3 i Far Cry 3: Blood Dragon jest nieco zaskakujące. Tym bardziej, że najnowsze odsłony Drivera nie cieszyły się zbytnią popularnością…

A właśnie – na drugim miejscu jest Just Dance… także tak.

  • Assassin’s Creed: 73 mln,
  • Just Dance: 48 mln,
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: 30 mln,
  • Tom Clancy’s Rainbow Six: 26 mln,
  • Tom Clancy’s Ghost Recon: 25 mln,
  • Rayman: 25 mln,
  • Petz: 24 mln,
  • Imagine: 21 mln,
  • Prince of Persia: 20 mln,
  • Driver: 19 mln,
  • Far Cry: 18 mln,
  • Rayman Raving Rabbids: 14 mln,
  • The Settlers: 10 mln,
  • The Experience: 9 mln,
  • Anno: 5 mln.