Asset 3

„Battlefield 3” będzie zawierał tekstury w wyższej roździelczości na XBox360

Andrzej Kała / 8.10.2011
komentarze: 0

Podobnie jak w przypadku „RAGE„, również „Battlefield 3” umożliwi graczom zaaplikowanie tekstur w wyższej roździelczości pod warunkiem zainstalowania ich na twardym dysku konsoli. Nie jest to zabieg konieczny, bez nich nowa produkcja DICE będzie wyglądała bardzo przyzwoicie, ale jeśli ktoś będzie miał miejsce na dysku, to jest to ciekawe posunięcie.

Tekstury w wysokiej roździelczości znajdą się na drugiej płycie DVD. Na razie nie wiadomo jaki będzie rozmiar instalacji, ale jeśli za wyznacznik posłużymy się „RAGE„, to pewnie będzie to ok. 20GB. Sporo, biorąc pod uwagę, że to całkowita pojemność dysku jaką dysponuje spora liczba posiadaczy Xbox360.

Rozwiązanie jest intrygujące i jeśli dzięki temu „Battlefield 3” będzie wyglądał tak jak na ostatnio opublikowanych screenach, to ja jestem jak najbardziej za takimi posunięciami. Czy jest to sprawiedliwe? Moim zdaniem tak. Nie sądzę, aby brak zainstalowanych tekstur miał aż tak gigantyczny wpływ na wygląd gry.